workin' lady.

Igår var jag sjukt nöjd med att vara ledig idag och satt uppe länge och snicksnackade med moa på msn och sen läste jag guldkompassen. Men tror ni inte jag blir väckt av att jenny ringer kl. 9 och frågar om jag kan jobba. jaha snäll som man är masar man sig upp och är där redan 10 och tror då att jag ska få sluta redan halv 5 (kort dag på mitt jobb) men nähäj då blev det till halv 7 istället. Lovely! Imorgon blir det också en lång dag, liksom fredag men sen är jag ledig jättemycket helt plötsligt. Skumt.. men det kan iof vara bra för då kan jag fixa lite inför resan. Det börjar närma sig nu guys! Wiie, jag längtar otroligt mycket nu! Mjää jag har egentligen inget vettigt att skiva som ni märker så jag säger nog hoj nu och återgår till grammisgalan där samma artister vinner priser hela tiden. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0