wednesday.

Hypnosen idag var nästan lite läskig för jag var "nere i hypnos" i ca 30 minuter och efter det var det sjukt svårt att öppna ögonen och komma tillbaks till verkligheten. Jag gillar verkligen hon som hypnotiserar mig, hon är jättebra och allt jag lär mig där kan jag använda mig av närsomhelst i livet när jag behöver lugna mig eller få självförtroende osv. Mycket användbart i alla fall! Det finns säkert många av er som är skeptiska till hypnos och andra liknande metoder, men sen funkar det ju inte heller om man inte är öppen för det. Well well jag är nöjd iaf!

Efter hypnosen var det meningen att jag skulle införskaffa lite inför resan men allt jag kom hem med var fyra pocketböcker. Tror dock inte jag ska ha med mig alla, får kolla hur stor plats dom tar först... Dessa köpte jag i alla fall:

Håkan Nesser - En helt annan historia
Deckare som verkade sjukt spännande. Och eftersom jag är en sucker för deckare så var det ett måste!
Plus att jag gillar Håkan Nesser.

Ray Kluun - En sorts kärlek.
Skriven av en holländsk författare och handlar om ett gift par där kvinnan får cancer och mannen uppför sig som den stöttande och förstående maken på dagen, men på natten är han otrogen. Och sen inser han hur han betett sig när det nästan är försent. Enligt recensionerna på omslaget så ska den vara en riktig gråtfest och väldigt bra och det kan ju vara kul att läsa lite olika typer av böcker ibland. Dessutom är den självbiografisk.

Katarina Wennstam - Smuts
Spänningsroman om sexköp och trafficking. Verkar vara en spännande bok med mycket hemligheter.

Joyce Carol Oates - Fallen
verkar vara en både fin och spännande bok som utspelar sig på 1950-talet. Har alltid velat läsa något av henne.

Som ni märker är jag mycket för spännande böcker, men jag tycker att det måste finnas spänning i en bok för att hålla kvar läsaren!

köpte även twilight 3:an, men den ska inte med till aussie för den har jag redan börjat läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0