iPod.

Jag har nog nästan bestämt mig för att köpa en ny ipod, eftersom min nuvarande vägrar fungera. dock är det inte gratis, men jag velar för och emot hela tiden. dels behöver jag nån typ av mp3 eftersom jag absolut inte klarar mig utan till resan, först hade jag tänkt köpa en billigare mp3, men det visade sig att de inte var så billiga de heller. då känner jag att det kanske är lika bra att slå till på en ipod än en några hundralappar billigare mp3 som jag säkert kommer vilja byta ut senare till en ipod. men samtidigt har jag inte hört en enda person som inte har haft problem med sin ipod... gaah tricky business. MEN nu kommer vi fram till det riktigt stora problemet, om jag köper - vilken färg ska jag då välja?!



              

Kommentarer
Postat av: Moa

den brevid den gula och röda(alltås den är i mitten av dom två)



Hah man kan inte låta bli att influeras av Love. det var min första tanke som ploppa upp " estlife är gay" och ja gee mig glass!

2009-01-25 @ 21:50:18
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har inte haft problem med min, utom enstaka laggningar som löst sig själv. Fast jag har en Classic. Av de där uppe tycker jag att den röda är snyggast!

2009-01-26 @ 18:41:20
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/
Postat av: haveacigar.blogg.se

hum jaa den röda känns faktiskt som du. kasnke den bå går också

2009-01-27 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0