i had a funny dream and you were wearing funny shoes.

Igår var jag ute på en långpromenad med lisa, hon åker till Nya Zeeland på torsdag så vi sa hejdå igår. Jag intervjuade henne om hennes packning och jag lyssnade skräckslaget på hennes berättelse om hur hon fick ta ur plagg efter plagg från ryggsäcken för att det inte fick plats... Hur ska detta gå? Hennes hade blivit proppfull men jag hade helst velat ha lite plats över för grejer att ta med hem. Fast man kan visserligen slänga en del där, billiga enfärgade linnen och shampoo och sånt. Det blir nog bra, I'll make it work! Jag är helt slut nu, pallrade mig iväg och simmade innan. Det var en bedrift att ta sig ur soffan efter en ofrivillig powernap vill jag lova! Imorgon är jag ledig och då väntar mer ödlehypnos, spännande!
Just nu slösurfar jag på för tok för dyra kläder och lyssnar på belle & sebastian. här kommer en soft låt så här på kvällskvisten:


        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0