good night.

hola! har inte orkat uppdatera på några dagar. helgen har varit bra i alla fall och jag har både simmat och varit på body combat. jag och dessi började känna smått ångest inför resan och att man inom 1 månad ska vandra omkring på en beach igen, därför försöker jag nu ta tag i mig själv. vi får se hur länge detta håller, bra början i alla fall! i veckan jobbar jag inte så mycket som jag brukar, vilket är skönt för jag har en hel del grejer jag behöver fixa inför resan så lika bra att passa på när man får tid. och sen på fredag är det dags för den fasade sprutan också. eller dom rättare sagt eftersom jag ska bli stucken twice denna gången :( idag stack jag in till elgiganten och skulle kolla på en mp3 eftersom min iPod har valt att lägga ner verksamheten men där fanns ju inget skoj så det blev inget inköp även om syrran kunde erbjuda personalrabatt. nu ska jag sova, upp och jobba tidigt imorgon blöö. givande inlägg, men äsch...

Kommentarer
Postat av: Moa

ah ball...fast jag gör inte dte för man " måste" jag gör det för jag gillar att läsa klassikerna. Its good reading! (det mesta)

2009-01-12 @ 00:28:50
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0