blööö

jag har precis kommit hem från vårdcentralen. var där för att jag har fått röda utslag på kroppen som kliar + att jag hade feber och huvudvärk igår när jag kom hem från jobbet. jag trodde att jag mådde dåligt efter sprutorna men så var det tydligen inte. så ett stick i fingret senare fick jag reda på att det är några utslag som jag har fått från när jag har simmat på vanningen. kul liksom, känns ju inte så fresh! nu har jag i alla fall fått en kräm som jag hoppas hjälper. har inte feber idag i alla fall så jag ska till jobbet senare, känner ju inte direkt för det men petra är inlagd på sjukhus så det är inte mycket att välja på. jobbar ändå bara fem timmar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0