ABBA!

Jag och moa har blivit som galna i abba! Jag har alltid gillat dom men det var inte förräns moa erkände att hon gick in på datorn, efter att ha jobbat en hel dag, BARA för att hon var tvungen att lyssna på abba som jag tänkte att det är dags för en lyssning! Och här kommer min favorit:



Det är ju ändå en danslåt!
Nu ska jag lägga mig och läsa 2:an i guldkompassen innan jag somnar av utmattning. (jobb idag 8-18.15 isch)
Jag älskar verkligen att komma in i andra världar, det är det bästa med att läsa! Efter att ha streckläst twilight 1:an och 2:an så tänkte jag nu ta en paus innan jag ger mig på 3:an. Med en annan magisk bok!
Fast hade jag fått välja en värld att leva i så hade det varit Harry Potter's. Åh vad jag hade velat ha magiska krafter och gå på Hogwarts! (Jag vet att jag låter som världens fantasy-nörd nu.. but i'm proud to say it, i love fantasy! tur det finns tusentals likasinnade!)

Kommentarer
Postat av: linda

Men jag också! Men du förstod vad jag menade i alla fall :D

2009-01-06 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0