what a day!

Puh, what a day! dagen har varit fylld av irritationsmoment/orosmoment. Först gick jag upp tidigt, fastän jag var ledig, för att dom skulle komma med ipoden, men ingen leveransgubbe kom så jag gick och la mig igen och ringde sedan till leveransfirman. Tydligen ska man enligt dom sitta och vänta hemma mellan 9-17 för att ta emot leveransen eftersom dom aldrig kan veta när dom kommer! Vad är det för policy liksom? Ofta man kan vara hemma en hel dag, en vardag dessutom. Dom hade försökt leverera den igår men då var jag på jobbet och idag när dom äntligen kom så var jag ju inte hemma fast att jag satt och väntade i flera timmar! Känner mig som en sur gammal tant som klagar på deras kundtjänst men jag tycker faktiskt det är ett sjukt dåligt system!

Well well, idag var det sista hypnosen och jag hade med mig fina blommor som hon blev jätteglad för! Hoppas nu jag kan klara av att använda mig av allt jag lärt mig sen bara...

Dagen avslutades på akuten eftersom farmor hade trillat mitt på Gustav adolfs torg. Tack och lov hjälpte några henne och ringde ambulans och hon hade inte brutit något utan var bara yr och hade en del ruggiga blåmärken och sår i ansiktet, så det var tur det i alla fall. Men sånt får mig att fundera, hur kan vissa människor bara gå förbi när någon ligger ner på gatan? Och inte bry sig alls? Förstår mig inte på så hjärtlösa människor, det skulle lika bra kunna vara deras egen farmor som låg där! Nä FY på er som bara går förbi när folk behöver hjälp! (Inte för att jag tror att någon av dom som läser denna bloggen skulle göra det eftersom jag antagligen känner de flesta.) Och så skickar jag ett tack till dom som hjälpte min farmor när hon skadade sig!

Imorgon åker jag på spa! WOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0