afternoon.

oj, dålig uppdatering på sistonde! har ingen dålig ursäkt heller så jag kör bara på med ett inlägg helt enkelt!

kom precis hem från min underbara mormor, vi fikade och sa hejdå innan jag reser. det var riktigt mysigt och eftersom hon är rätt galen så är det alltid kul att träffa henne. händelser som att slänga sig på mattan och visa qhi gong övningar är inte alls ovanliga i hennes sällskap! och att hon är dansk gör ju inte saken värre, skoj!

jaha nu börjar det ju dra ihop sig inför resan, börjar bli riktigt nervös faktiskt - samtidigt som jag längtar otroligt mycket!
jag hoppas verkligen vi får överta en lägenhet i bondi beach efter anders & danne, det hade varit grymt.
Samtidigt oroar man ju sig för bränderna också, hoppas verkligen de avtar snart.. det är ju helt sjukt.

köpte även ett par solbrillor idag, men är inte helt säker på dom.. eftersom jag är en mes och inte tycker om att prova solbrillor inför massor med folk så provade jag dom bara snabbt i affären och köpte dom. men väl hemma efter en mer noggrann granskning så känns dom nog lite väl... stora. får man lämna tillbaks solbrillor?

Kommentarer
Postat av: haveacigar.blogg.se

det får du säkert! vart köpte du dem? Daniel skrev till mig på facebook: jag kan se... mycket mojligt att vi kan proppa in lite fler manniskor i lagenheten, det e ju jag som bestammer. :) om inte annat kan ni ju komma pa besok. jag stannar i typ en manad till, anders drar och plockar frukt ngnstans pa fredag. ring bara nar ni kommer hit och har stadgat er pa hosteler sa gar vi ut och super till det :P



så vi får snacka med honom när vi kommer ner och se! det är nog roligare för honom att få lite sällis iaf! but we'll see. vi får hoppas på de bästa!

nu är det inte långt kvar! sjuukt! jag har börjat packa (prova) och jag har laggt ner ett par gamla gympaskor ifallifall, så slänger jag dem om de är ivägen!

2009-02-11 @ 13:43:46
Postat av: haveacigar.blogg.se

har du fölrresten kolalt in resedagboken? du får lägga till mailadresser och sådant där!=)

2009-02-11 @ 13:44:40
Postat av: haveacigar.blogg.se

haha jaa hon gjorde ju det! öh klart jag ska! vi delar så är det jämt! mamma och pappa tycker det blir bra så och inget annat! basta!

jag har också varit lite osäker men jag har gett ut resedagboken nu iallafall. det kändes smart att de man lägger till där får ett mail varje gång, så de hänger med. och lilla morfar är det ju praktuiskt för också. det blir nog bra. du fatta var man la till e-post adresser va? jag körde ut ett test-mail innan för att se om mina fått det och det verkade gå bra. see you soon½1

2009-02-12 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0