11.12

tjo! igår kom jag och mamma hem från spaet i tylösand, det var så härligt där! fick en inpackning med lera och hjortron som gjorde huden supermjuk och en massage, så efter det så var man helt avslappnad. Fast vi har inte bara tagit det lugnt utan var på olika träningskurser där också, som afrodance, aqua och så gymmade vi! Det gäller ju att utnyttja allt man kan när man är där! Nä jag har faktiskt inte så mycket att skriva, ska nog gå och duscha nu istället.. Snart är det dags för begravning... Det ser jag inte fram emot allt för mycket, jag tror jag kommer tycka att det är jättejobbigt. Men vi får se, samtidigt vill man ju vara med.

Kommentarer
Postat av: Moa

jag tänker på dig idag!

2009-02-06 @ 17:33:59
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0