the weekend.

Så härligt att vara ledig denna helgen! Jag har precis varit ute och gått en runda med mamma och senare blir det bodycombat. Försöker väga upp mot min kränghelg haha. I fredags kom moa med det fetaste godislasset jag skådat och vi kunde ju inte på långa vägar äta upp allt och hon vägrade ta med sig det hem så nu har jag sjukt mycket godis här hemma! Måste gömma undan det tror jag för nu går jag och småäter hela tiden, visste att det skulle bli så. Vet man att man har något gott hemma så kan man inte låta bli det. Vi såg i alla fall 'No country for old men' som var riktigt bra! Men Javier Bardem var sjukt läskig.

                               

Igår hade vi gäster så jag åt först med dem och sen kom fille & lisa och vi spelade buzz (jag vann båda gångerna! höhö) och kollade på hipphipp för vi blev så sugna på att se tiffany. Och jag hade ju en hel del godis att bjuda på om man säger så.. Åh nu vill jag börja planera Australien-resan! är mer pepp än någonsin nu!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vi tar en dag snart att sätta oss ner och börja lanera aussieresan ordentligt! och stockholmsweekenden!

2008-09-21 @ 20:02:17
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Moa

vi får kolla upp en shyst nattklubb! såå kan vi ju se om vi hittar blondinbella eller någon annan känd bloggare ute på gatan:P

2008-09-21 @ 23:49:41
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0