Livet på Ica.

Konstaterat i personalrummet på Ica:

1. Pensionärer är den mest miljövänliga generationen. Medan andra köper nya plastpåsar varje gång de handlar så har panchisarna med sig sina små tygpåsar som dom packar i. Bra initiativ!

2. Vissa gillar att dra snuskiga skämt om en brödsort vid namn "Grovt initiativ." (såväl personal som 1 kund, precis vad man vill höra på sin lunchrast alt. när man sitter i kassan)

3. Jag kommer snart rulla fram om jag fortsätter äta personalfrukosten på ica. Där finns allt! Värsta bordet uppdukat med bullar och massor av pålägg från delikatessen och olika röror osv. Det går bara inte att motstå!

4. Hela Vellinge lär känna en. Dom jag inte redan har haft dom kunder på Video har jag på Ica. Gamla lärare man inte träffat på år och dar står plötsligt i kassan och pratar om gamla tider och för att inte tala om allas föräldrar.. Jag har redan en del stammisar i min kassa! När dörrarna slås in 9.00 så rusar en del tanter till min kassa för dom tycker jag är så "go". Hehe gött.

Men jag trivs bra överlag! 

Kommentarer
Postat av: Moa

ps. har du sett mains mejl om fst

2008-09-22 @ 22:32:29
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: linda

Det är inte bara pensionärer som är miljövänliga och tar med sig egna påsar, haha!

2008-09-30 @ 00:30:05
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: Alina

Kikar in* :) Godnatt!

2008-09-30 @ 00:36:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0