klarsynt.

Har precis vaknat efter att jag råkade somna till lite.. känner mig ganska seg. Idag har jag varit på toppen och provjobbat igen. Det gick bra tyckte jag i alla fall... hoppas dom andra tyckte det med! Efter det var jag hos optikern och lyckades klara mig från att svimma denna gången! Ja jag har ju förresten linser nu för tiden och det är hur skönt som helst! Varför jag inte skaffat det tidigare förstår jag inte... All min rädsla för att pilla i ögonen och sånt är nu borta för det är egentligen jättelätt! Nu ska jag snart äta för jag dör av hunger och sen sticker jag till fredrik. Jag hoppas innerligt att han vill kolla på idol som börjar idag! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0