i'm dead. almost.

puh, jag är helt slut. det är bara jobb, jobb & jobb! men nä jag vet jag ska inte klaga, äntligen har jag ett jobb ju! Och de e la gött änna. dom bara öser nya tider över mig på toppen nu. och på video med för den delen. det enda man behöver för att få ett jobb är tydligen att redan ha ett jobb. Jag måste säga upp mig från video, jag känner verkligen det nu, jag klarar inte stressen.. men jag får vänta tills nästa vecka i alla fall. (Dessi, säg inget till ulla än!) Imorgon har jag 2 (!) jobbpass på toppen. Först ett 8.45-12.00 (skulle egentligen bara va en introduktion av hur man öppnar) och sen har jag ett 16.00-20.15. Jag blev haffad så fort jag kom genom dörren idag och jag vågar inte säga nej nu i början. Men jag följer fortfarande med ut! Men moa det blir tyvärr ingen tacokväll för oss :'( inte för mig i alla fall.. Men kanske nästa helg? Åh jag är sugen på en mysig tjejmiddag snart! Ja ni märker nog hur trött jag är jag bara ordbajsar ner hela inlägget.

Just det, jag skulle bara klaga lite till. Jag har dessutom SVINont i magen min. och det har jag haft hela veckan. Jag har en "problem-mage" (särskrivning?) som t.ex. har valt att va laktosintolerant och ibland får jag så förbaskat ont i den och det varar oftast en vecka sådär. (Denna gången har det hållt på sen i måndags.) Men jag gör allt jag kan för att få den på bättre tankar. Just nu sitter jag t.ex. och tuggar mynta för det ska tydligen vara bra enligt mamms.

Avslutar med en bra låt av elliot smith. Nu ska jag somna in.


                  

Kommentarer
Postat av: haveacigar

hard worken women! det ärjag också för tillfälet phu!

2008-09-12 @ 10:21:39
Postat av: linda

Sv: ja, men göteborg är så fint på alla sätt och vis så hade jag varit tvungen att flytta någonstans, förutom till malmö eller lund, så hade jag nog valt göteborg ändå. . haha, men sök så kanske man har någon som man känner i göteborg till höst!

2008-09-12 @ 13:44:29
URL: http://detonation.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: :( är det något du vill prata om?

2008-09-15 @ 22:11:18
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0