i love music.

Idag har varit en riktig skitdag, tänker berätta om den en annan gång när jag kan se på den med humor. Ja jag kan ju i alla fall säg så mycket som att jag idag har fått se människans sämsta egenskap i vitögat - småsintheten! a.k.a snålheten. Ja det är otroligt. Men som sagt, det var inte vad jag tänkte förpesta detta inlägget med utan istället tänkte jag bjuda på en låt som funkar perfekt en sån här depp-dag. Kul va? Nä men den är mycket fin.


                 

Andra mysiga artister ni kan spana in för mys/depp/allmänt nöjd med livet/trött o glad - musik är:

- Rosie Thomas (som spelas här över)
- Ron Sexsmith
- Bonnie Prince Billie
- Josh Ritter
- Nicolai Dunger
- Christian Kjellvander
- Eva Cassidy
- Anthony and the johnsons

Jag har faktiskt sett alla live utom eva cassidy kom jag på nu! Undra om det är någon som lyssnar på dom låtar man lägger in här från youtube förresten?! Jag brukar i alla fall alltid lyssna på de klipp ni lägger in (så fortsätt med det menar jag!) Ja musik helar verkligen själen dagar som dessa. (Saknar alla musikämnen :( , utom GeMu då, ofcorse! jesus)
Nä hörrni nu måste jag verkligen slumra, jobb imorgon 8.45-19. blä.

Kommentarer
Postat av: Moa

isch det suger när man får tampas med snålhet:/



ps. du akn kolla hur den klänningen från chicy sitter på dom som beställt den inne på deras hemsida under kategorin tävling. Jag tyckte sådär faktiskt...finare på deras bild!

2008-09-15 @ 23:53:42
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0