god natt.

wo! Glömde ju säg innan att jag fick jobbet :D så nu är jag en toppen-girl, eller ica kvantum-girl om man så föredrar! Glamour glamour! Och det ironiska är att direkt efter att jag fick reda på det så ringde Storesupport och ville att jag skulle komma på arbetsintervju! Så beigs, du kan ju alltid söka där om du vill! (Eller alla andra som söker jobb.) Det är ett uthyrningsföretag som hyr ut folk till ica-butiker. Ja jag vet, inte superkul kanske men det är alltid nått! Tänkte bara tipsa. Nä nu måste jag soova! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: haveacigar

wo grattis! see you on toppen then!

2008-09-09 @ 11:52:27
Postat av: Moa

Sv: ja klart jag vill att du ska med :)

vi kan höras vid ikväll!

2008-09-09 @ 12:55:53
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis! :)

Jaa, party på fredag. Vi får slå oss samman allihop!

2008-09-09 @ 18:29:41
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0