ditt och datt.

Idag har jag varit duktig. Först har jag jobbat, 9-19, puh. (med mensvärk + huvudvärk som jag alltid får när jag har mens eftersom jag har järnbrist och det blir extra jobbigt då såklart. hoppas ni antecknar!) Och sen handlade jag (det var iof inte så långt att gå) och stack hem och lagade mat som jag hade färdig till Idol! Lagade korvstroganoff och emma blev glad när hon kom hem för att det äntligen fanns "riktig" mat! Päronen har flytt landet till turkiet så det är jag som styr här hemma nu. Men det är inte så kul för just denna veckan dom valt att vara borta jobbar jag långa dagar varje dag. 9-19, underbart. Då vill man ju ha mat på bordet men nej, då får man fixa det själv. blö. Nu har jag i alla fall gjort extra mycket mat så jag har lunchlåda till imorgon! Jag och moa har förresten räknat ut att mina föräldrar antagligen bor i samma hotellrum i turkiet som hon gjorde (och ni andra 3!) eftersom dom bor på samma hotell och dom säger att dom har världens största balkong! Lite kul.. jaha detta blev ju ett spännande inlägg, but i'm sorry, är helt enkelt för trött för att leverera något bra! (Och det faktum att jag var tvungen att läsa om jag stavat ordet leverera rätt typ 5 gånger gör ju inte saken bättre) Bye mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0