Australia!

Nu sticker jag snart till toppen för mitt sista provjobbspass (skriver man ihop det sådär konstigt?) Och sen på måndag får jag reda på om jag får jobbet. Alltså får jag inte det då så är det bara att lägga sig ner och dö som gäller! Nu har jag ju inte sökt några andra jobb under en HEL veckas tid och tänk så många som hade kunnat anställa mig under den tiden!!! Nä tillbaks till verkligheten.. men det skulle onekligen svida en hel del. Så jag tillber nu alla högre makter om att ge mig det! och tänk vilken waste of time det skulle vara att jag nu har pluggat in en massa PLU-koder. (Banan, chiquita = 4011) Aja nog om det nu.

Igår följde jag med mamma till hennes aerobic på friskis & svettis, men det var inte så kul så jag håller mig nog till formtoppen istället där det är mer ös.

Och här kommer några australienpics till dig moa så att du vet vad som väntar! (och för att muntra upp dig)

  

Kommentarer
Postat av: haveacigar

har du sagt till toppen att du nog ska resa?

2008-09-06 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0