yo!

Tänkte bara berätta att jag lever! Jag veeet jag är sämst på att uppdatera men det är bara för att det händer så mycket just nu. Klippt och slingad blev jag förra veckan och jag blev nöjd, ska nog gå till Lock n' roll nästa gång också! Och fredrik har åkt till tyskland på turné med sitt band i 10 dagar. Just nu är dom i Berlin! Åh jag hade också velat vara på turné. Det hade inte gjort något om det bara var på vellinges skolor som det var med estet. Saknar det! Och idag fyller min syster 21 år så grattis igen. Jag gav henne en fin klänning som hon verkade bli jätteglad för så det var ju skönt :) och efter jobbet idag kom jag med tårta (eller tårtbitar iof) och sen såg vi gossip girl eftersom jag missar det varje söndag! Igår jobbade jag först 4 timmar (men fick betalt för 8, älska o.b!) och sen gick jag med familjen och såg "High school musical" där SH är med! Hah det var kul, han var himla duktig (jag vet att du har svårt att tro det nu moa!) jag och emma satt ju och småskrattade några gånger åt honom iof. Japp och sen gick vi till lilla torg och åt, mysig dag! Imorgon väntar mer jobb, 10-19. Kom och hälsa på vettja! Jag vet att ni vill, den stora metropolen i vellinge ju! Nu ska jag gå och lägga mig, naatti.

p.s. nu har vi haft vårt första "planerings-möte" i australiencrewet! Så mycket planering blev det dock inte, men det blev tacos! Äh det löser sig.


Kommentarer
Postat av: Moa

klart det var biliigt! :D

2008-10-15 @ 22:52:58
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Moa

sv 2: ja jag ska börja ta dom..blivit lite slarv! Jag var ledig men hoppade in mellan 8-16 YAYYA

2008-10-15 @ 22:53:45
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Moa

attans! ja visste att jag skule sagt nej! =(

2008-10-15 @ 23:15:33
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0