23.10

Jag är så fruktansvärt uttråkad! Kan inte komma på nånting att göra! Jag slutade lite över sju och hann därför inte in till fredriks spelning i stan men sen efter det har kvällen varit såå tråkig. Ingen är hemma och ingen verkar vilja ringa mig. Superfun! Önskar att moa var inne på msn så hon kan skicka någon rolig spelsida till mig eller så vi kan spela röj på msn. men är hon det? Nej! (Jag är fortfarande medveten om att jag inte är 8 år. nästan iaf) Och jag vågar inte ringa eftersom man vet ju inte om hon har gått och lagt sig och snart lägger jag mig ner och dööör. Då har jag i alla fall nått att göra!

Jag är alltså ledig imorgon och det är därför jag kan sitta uppe och filofisera så här. Nä ärligt talat så vet jag inte hur man stavar till det och jag orkar inte kolla upp det heller.

Innan var jag jättenära att klippa raklugg på mig själv. Jag stod och klippte till min snedlugg eftersom den har växt sjukt mycket sen jag skaffade den och i alla fall, när jag ändå var i fixartagen så stod jag och jämförde rak eller snedlugg men sen hindrade jag mig och tänkte att jag åtminstonde borde få 1 människas åsikt till detta innan jag gör det. Brukar ju låta frisören göra såna saker, vet inte om jag skulle göra ett så vackert jobb. Eh jaha..

När jag ändå spyr ur mig allt jag kan komma och tänka på så kan jag ju berätta att jag jag är supernyfiken på den nya filmen "Låt den rätte komma in". Snacka om att den har blivit prisad! Verkar intressant i alla fall. Eh ja så om nån är intresserad av att se den så kan vi ju göra slag i saken!

Kommentarer
Postat av: haveacigar

jag såg den igår! den avr rba! men ingen skräckfilm skulle jag påstå

2008-10-27 @ 22:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0