Partaay!

Även fast jag har jobbat 10 timmar per dag varje dag denna veckan och är galet trött nu så är jag SJUKT PEPP för imorgon! Yes duuudes! Det ska bli så kul, slutar 18.30, direkt hem och fixa till mig lite (funderar på att sminka mig på min lunchrast iof.. fast det känns lite väl att sitta fullt sminkad i kassan. inte för att jag brukar ha värsta sminket, men ändå) och sen kör syrran mig in till maaaulin! Detta är vad jag har gått och längtat efter hela denna sjukt slitiga veckan! Kan moa bara raka av sin vargpäls också så är kvällen räddad! Saknar min klass så jag håller på att dö dessutom. Igår kom maurice in och idag kom grane och då insåg jag verkligen hur mycket jag saknar dom! Kan inte hela klassen bara ta över ica? We can make it happen people! Nä nu är jag för uppspelt för mitt eget bästa.
Bara för det kommer en låt med världens bästa Ska-P! Älskar att dansa till dom, tyvärr verkar inte så många andra hålla med mig... Jag älskar ska!


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0