tidsfördriv.

Jag och sis har precis kollat på arn - tempelriddaren. Vi hade inte sett den så vi tyckte det var dags. Den var bra men jag kan tänka mig att böckerna är mycket bättre, så som det brukar va alltså. Vi har haft en riktig syskonkväll med pizza, godis, film och en liten glimt av "Stjärnor på is" (förlåt moa!) fast jag håller med, det är bra töntigt det där programmet. Jaha nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska ringa och vilja bli hämtade. De är hos några i östra grevie och jag agerar taxi.. emma har redan gått och lagt sig, fast hon har iof gjort högskoleprovet idag så jag förstår att hon är trött. Jag tror jag ska göra det nästa år fast jag kommer säkert vara kass.. i alla fall på mattedelen. Men emma gick en sån kurs inför högskoleprovet som jag tror jag ska gå också, någon som känner för att joina?..

Idag har jag och pappa kört en runda på inlines också, haha! men det är kul och nog ganska bra träning!
Nä vilket ointressant inlägg, jag är helt enkelt för trött... hoppas dom ringer snaaart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0