nightynight.

Jag vet inte varför jag skriver överhuvudtaget, orkar egentligen inte.. Fast jag har inte skrivit sen i söndags och då får jag lite dåligt samvete. Idag har jag i alla fall jobbat, bara 16-20.15, det var skönt för då hann jag ju med annat på dan. Jag gick en promenad i det fina vädret med pappas systemkamera! Det blev en del fina bilder faktiskt. men dom orkar jag inte lägga upp nu, inte för att jag skulle kunna om jag ville ändå.. hah vi ska faktiskt gå en fotokurs jag och papps i typ december för att lära oss den kameran.. Det är ju egentligen pappas men han har lovat att jag ska få låna den ibland och mest tror jag att han inte vill gå ensam på kursen. Men det ska bli intressant i alla fall... Ja annars då, helgen har varit bra som sagt. Jobbade i fredags och sen blev det party vilket var hur kul som helst! Jobbade lördag, inte så kul och i söndags tränade jag bodycombat och sen hämtade jag fredrik och vi åt middag med min family! Nä alltså jag kan bara inte skriva något kul nu, är för trött och gnällig. Men imorgon skriver jag nog något... kul. Eh ja, Godnatt då mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0