Morning

God morgon! Eller förmiddag kanske. Jag är ledig idag, men trots det gick jag upp kl. 8 och cyklade till ungdomsmottagningen. Skulle få nya p-piller och som vanligt trodde jag att man bara kunde gå dit, få ett receptlapp och gå och hämta ut på apoteket. Men nej! Nu måste jag börja betala för mina p-piller för det är tydligen nya regler. Alla utom 3 sorter måste man betala för! Och eftersom mina inte är jättevanliga (p.g.a hjärt & kärlsjukdomar i släkten) så måste jag alltså börja pröjsa nu! Åh jag som trodde jag hade flera år kvar av gratispiller. Min barnmorska stämplade ändå på lappen att de skulle vara gratis men hon trodde inte det skulle funka.. Så vi får se när jag går till apoteket. Undra hur mycket de kommer kosta? Ja ni märker min upprördhet! Inte får man någon personalrabatt på Toppen och nu tas till och med gratis p-piller ifrån mig! Vart är det här landet på väg?

Okej, efter den hemska historien så gick jag och bokade tid för klippning och slingning hos "Lock & Roll". Har aldrig klippt mig där tidigare, någon som vet om det är bra? Fick tid redan imorgon! Snabba ryck alltså, men det är bra för jag är i desperat behov av något nytt.

     
  Jag vet att moa vill att jag ska klippa den här frillan igen, men jag vet inte. Okej det var inte jättebra bilder eftersom det ser långt ut men det slutar precis där var bilden slutar! (1:an) Och andra bilden ser det lite knasigt ut eftersom det är uppsatt med en klämma där bak. Och det hade hunnit växa ut ganska mycket där. Okej hope you get the picture, höm..

Kommentarer
Postat av: haveacigar

Dennis är iallafall bra! hur myclket fick du betala för dina pills? stackare

2008-10-08 @ 12:04:54
Postat av: Moa

ja det låter mysigt:D Vad för ngt? Taccos? eller natchos? :P eller något annat?

2008-10-09 @ 21:42:52
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja jag slutar 19.00 men om jag sticker drekt till bussen är jag ju i vellinge typ strax efter!

2008-10-11 @ 00:17:31
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0