ledig!!

Oj jag har inte varit inne på min dator på 3 dagar nu, sjukt! Eller det sjuka är egentligen att jag tycker det är sjukt! Ja ni fattar.. Anledningen stavas i alla fall ICA! Det har varit mycket jobb denna veckan men det är bara att tacka och ta emot och casha in! Fast jag är lycklig att jag är ledig JUST idag för idag ska personalen vara utklädd, tack och lov att jag slipper bekymra mig över det problemet! Ska nog ta mig en tur in sen och kolla in dom andra höhö. Dessutom är det Monas sista dag idag eftersom hon pensioneras sen och jenny tyckte att jag skulle stämpla in mig en kvart för att äta smörgårdstårta och vanlig tårta! fast det ska jag ju inte göra.

Jag sitter i alla fall och kollar runt på sidor efter en födelsedagspresent till moa. Eftersom jag alltid är så sent ute så tänkte jag vara tidig i år.. Fast med tanke på att folk redan har börjat köpa julklappar så anses det väl inte tidigt...
Jag ska nog ta mig en liten tur in till mobilia sen för att köpa en mössa... mer än så har man väl inte råd med när man sparar nästan hela lönen.

Oh jag måste också berätta: Fille har fått jobb som platschef för SATS i sälen!!!! Det är ju helt sjukt! Man kan inte vara platschef när man är 19 år! Han kommer i alla fall flytta upp där (snyft) i några månader. Och det bästa är att jag får gratis liftkort, skidhyra och boende när jag kommer dit, hihi. + att jag kan få betalt för att åka omkring i skidkläder det står SATS på! Jaa tack! Okej det kanske inte är det bästa. Det bästa är ju faktiskt att han får ett sånt jobb vid sådan ålder! Kul för honom i alla fall men tråkigt för mig som inte kommer få träffa honom så ofta :(

Kommentarer
Postat av: haveacigar

ååh! Ska mona sluta? det är väl hon dära.. tråkiga? lockigt hår? min pappa tar adlrig hennes kassa. haha. jaja han blri ksanke belåten då

2008-11-01 @ 00:01:24
Postat av: haveacigar

usch förresten. vad hemskt . tänk om hon (av någon väldigt konstig anledning) skulle läsa din blogg! förlåt

2008-11-01 @ 00:01:55
Postat av: Rebecca

Haha Dessi.. :P

Jag tänkte söka jobb på ICA. Vem ska jag leta efter?

2008-11-02 @ 16:58:31
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0