kära videokliniken.

Jag står nu och jobbar min allra sista dag på Videokliniken. Det är nästan så att man blir lite vemodig. (Jag behövde inte jobba den 19:e dessi så du behöver inte ta över den tiden.) Tänk så länge jag har jobbat här ändå, 1 och ½ år! Ulla-britt ville aldrig lägga på när hon ringde innan utan kom hela tiden på nya saker att berätta om (det är visserligen inget nytt), men ändå, jag tror hon tycker det känns konstigt också. Hon bara "jahaa då ses vi en sista gång då när du lämnar nyckeln" Jag: Fast jag kommer säkert in och hyr film och så" Ulla: "Ja okej, det var ju tur det..." haha funderar på att ge henne en kram när jag lämnat min nyckel! Tycker du jag ska våga mig på det dessi?

Kommentarer
Postat av: haveacigar

Jodå¨. en liten kram skulle hon nog bli glad för! ibland känns det som hon vill krama en men inte vågar. haha... så gör det

2008-10-05 @ 17:57:52
Postat av: Moa

sv: jaaa staaan:D jag är ledig på onsdag? är du med ledig då? så kan vi fika och så kan vi våga gå in i pandurohobby!

2008-10-07 @ 00:19:43
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Moa

attans! nää är inte ledig förens söööndag:(

2008-10-07 @ 19:18:07
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0