I'm in pain.

i söndags så trillade jag på vår trappa i trädgården som är gjord av sten! Jag föll rakt ner och slog upp hela knät så det forsade blod! Och årets föräldrapris går till Håkan och Marianne Wirén: pappa stod en halv meter ifrån och märkte ingenting samtidigt som han pratade i telefon, mamma satt i rabatten och hade solen i ögonen och vinkade glatt till mig samtidigt som hon skrek: "är det inte skönt där i solen?" nä för det var det inte! jag hade så ont och grät så mycket så att jag inte kunde svara och efter vad som kändes som flera minuter märker hon att nått hade hänt! Hah det känns ganska kul såhär i efterhand men det var det verkligen inte då! Nu får jag ta tabletter på kvällarna för att kunna somna eftersom det har gjort så ont, fast idag känns det betydligt bättre, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0