Sunday.

halloj! nu är helgen snart slut så det är väl lika bra att skriva en liten sammanfattning!
i fredags var jag ledig och på kvällen blev det bowling med moa, hannes och pernilla! det var skoj, speciellt att se moas... unika bowlingteknik! höhö. Sen stack vi till lilla torg och sjöng svinhögt till charlotte perelli. Jag vet faktiskt inte vad som hände där riktigt men vi blev ju skitglada när "hero" kom! Yes sen begav vi oss till Max och käkade för första gången i mitt liv och det var faktiskt otroligt gott! vet inte om det var p.g.a drickan, natten eller kylan men jag och moa höjde det stället till skyarna hela kvällen tills hannes tog ner oss på jorden igen. Men jag står fortfarande fast vid min åsikt! Denna trevliga kvällen fick ett mindre trevligt slut när jag kom fram till ängarna - någon #!%¤%=¤ idiot (så stog det ju alltid i kalle anka tidningarna när dom inte skrev ut svordomar!) höm ja iaf. någon jävel hade förstört min cykel! Detta är andra gången det händer nu! Jag blir så jävla förbannad, vem roar sig med att ta ut ekrarna i bakhjulet och vrida dom åt olika håll så att dom virar in sig i hjulet? Jag kan förstå om man stjäl en cykel, då får man ju i alla fall pengar, men att bara sabotera för nöjes skull? Så jävla onödigt! Sen fick jag BÄRA cykeln HELA vägen hem!! det är faktiskt sant, det tog trekvart med alla pauser. Jag fattar inte hur jag orkade såhär i efterhand. Jag har sån sjuk träningsvärk i armarna nu så det är inte nådigt.

Ja ursäkta det lilla utbrottet! Sen i lördags var jag i alla fall och simmade och några killar stötte på mig i kön in och förlåt mig men det är bara ett big no no att stöta på nån på en simhall! Det är verkligen inte vad jag vill när jag går dit för att simma. När man är iklädd bikini liksom. NO NO. Ja i alla fall envisades dom med att dom ville simma med mig där inne sen och jag är sämst på att säga nä så jag var ju så löjlig och bara "hehe ja kanske det heh." ååh det är ju motsatsen mot jag vill, jag vill bara få simma i fred när jag är där. Många hade säkert tyckt att det var skitkul men jag tycker bara det är jobbigt.. Det kanske är jag som är konstig. Jaja, sen fick jag försöka göra mig osynlig när jag simmade så att dom inte skulle hålla på men självklart kunde dom inte ta vinken och hoppade i fast jag inte hade kollat en enda gång åt deras håll när dom stod vid kanten. Det tog ju bara 20 min innan dom fattade och stack därifrån. Haha gud vad upprörd jag verkar, men det är bara det att det hänt förr där och det är det värsta jag vet!

Idag skulle jag egentligen varit ledig och åkt till den nya arenan med pappa och sis men en var sjuk så jag hoppade in. Man tackar ju inte gärna nej till söndagar, dubbelt betalt ju! hih.

Och förresten moa! Jag har kommit på en skitbra plan för resan!! Och jag hoppas att du och lisa är på, det kommer blir så bra tror jag!

Jaha, jag tycker tydligen att det är bättre att skriva ett långt inlägg i veckan istället för ett kort varje dag. I'm sorry! Medalj till den som läste hela i alla fall, om någon gjorde det!

Kommentarer
Postat av: Moa

jag läste hela såklart:)

2008-11-16 @ 22:28:47
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: haveacigar

jag med ofcourse. !

2008-11-17 @ 21:07:44
Postat av: Rebecca

Och jag med.. :P

2008-11-18 @ 01:05:00
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0