this town kills you when you're young.

Jag känner mig nere... Och jag vet inte vad jag ska göra för att muntra upp mig. några tips? Imorgon är jag i alla fall ledig, inte för att jag har någon större glädje av det egentligen för jag har inget att göra, går miste om pengar + att vissa av mina arbetsfriends faktiskt är riktiga pärlor! Jag blev förresten kallad pärla av en av dem idag och det är nog det enda som lyser upp denna dan. Skönt ändå att dom tycker man gör nån nytta där! Fast man behöver ju inte överdriva, på torsdag ska jag jobba 11 timmar. känns lite i det mastigaste laget!

                        

här kommer en nostalgisk låt som väcker mycket minnen. tänk om man hade varit 15 år igen! då var jag bland annat besatt av bd men det var långt ifrån dom enda, även håkan, mando, the ark höhö, the strokes, och ja den typen av band ni vet. Fast inte kent!! Aldrig kent!! hah jag klarade inte av dem då och klarar inte av dem nu. Nä men tänk att springa på konsert med natta varje helg och skrika sig hes. varför går vi aldrig på konserter längre? Okej aldrig och aldrig, men varför inte så ofta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ut som natta där i publiken! i sekund.. 13 eller där någonstans! ps. jag vill också på konsert!

2008-11-19 @ 18:24:51
Postat av: Rebecca

Vi får hitta någon bra konsert, jag är också sugen!!

Och angående jesus christ superstar. Den var bra! Du har något att se fram emot där :D

2008-11-19 @ 21:59:19
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/
Postat av: Moa

bd? är det broder daniel?

ps. jag hade ju århundradets kosnert på gång, men ingen ville se di leva med mig:( ds

ps2. sigstar med tre olika chips och två stroa choklad? ds.2

ps3. det är moa som skriver ds3

ps4.bara så du vet.ds4

ps5. jag ska nog lägga mig nu!ps5!

2008-11-19 @ 23:45:18
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0