Söndagsmys.

Jag har haft en så mysig dag idag! Först fick jag sova ut utan att jobbet ringde och väckte mig och ville att jag skulle jobba (vilket har hänt alldeles för många gånger denna veckan) och sen gick jag och lisa ut i det fina vädret och gick i flera timmar + att vi tog ett stopp på Björns där vi fikade! vaniljlatte var svingott ju! så nu har jag två nya favoritet, vaniljlatte och chailatte. fast chai latte är nog godast faktiskt. sen gick vi ut och fortsatte vår vandring. sen kom jag hem och gjorde julkort med grejer jag köpt från panduro hobby. det var riktigt pilligt och tog hur lång tid som helst att göra ett kort. Och jag har alltså bara knåpat ihop ett kort än så länge, men det får duga, ska göra fler sen. Sen badade jag och läste "Hey Dolly" som är ganska kul, fast skum. Och sen åt vi tacos med la familia. Tadaa där var den dan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag jobbar på torsdag! buu o bä! jag är ledig nu till onsdag ifall ni skulle ändra! har du lust att fråga de andra vad de tror om jag också hänger emd? alltås, så det verklgien är ok

2008-11-23 @ 23:07:41
Postat av: haveacigar

jaa jag är lätt på! Beigs vill också se det! vi får höras imorgon på dagen då! ok? det ska bli fun!

2008-11-25 @ 12:02:44
Postat av: matilda

Jag har också läst Hey Dolly, riktigt skum. :)

2008-11-26 @ 13:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0