ditt och datt.

ops, jag har visst inte bloggat på en hel vecka. men jag har en bortförklaring som vanligt, resan har tagit upp all min tid nu, jag har gått upp helt i det och jämfört priser och läst på hemsidor, men nu känns det som vi är ett steg närmre iaf och jag hoppas vi kan boka nästa vecka! Eller det måste vi, annars gör jag det själv!

Idag har jag hjälpt syster att flytta till lund :( vi höll på hela dagen och sen gick vi ut och åt indiskt, mums! Fast jag måste säg att jag blir lite orolig, idag var det såna sista november demonstrationer med såna jävla nationalister och det var ett himla liv och sen när vi skulle gå så stod jag i hallen och helt plötsligt så ryckte nån okänd upp ytterdörren (som var olåst) och sen när dom såg mig slängde dom igen den igen. Lite läskigt. Pappa tror dom gömde sig för någon.. typ polisen. Aja, hon klarar sig nog.. Det måste hon!

Imorgon blir det i alla fall planeringsmöte inför resan, var ska vi va förresten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0