why do bad things happen to good people?

Varför ska det alltid börja ösregna så fort jag sätter min fot utanför jobbet? Varje gång jag öppnar dörren ut till friheten så öppnar sig himlen. Idag var inget undantag, nu sitter jag här med halvblött hår och en handduk om mig. + att innan jag kom ut i ösregnet så klämde jag mitt finger i järnburen!! Ja vi har en järnbur som vi måste stänga in oss i när vi låser som är helt creepy och jag är alltid livrädd när jag står i den för jag tänker på både den ena och andra skräckfilmen jag har sett i mina dar och hatar att stå där inne helt oskyddad. eller nått. det är läskigt i alla fall och idag försökte jag vara snabb när jag stängde där så då klämde jag fingret på köpet. Ja, i detta läget finns det inte mycket att göra än att citera Ross i Vänner "Why do bad things happen to good people?" (och det som händer honom i klippet har nog alla varit med om, haha det är så roligt) 
 

                  

Kommentarer
Postat av: haveacigar

Hahahah det var ett kul klipp!

det måste fan gjort ont! usch ja. tur att min papps är där varje gång jag stänger. höö

2008-07-12 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0