update.

tjoho! nu ska jag snart sticka in till stan och växla tillbaks lite bulgariska pengar som jag inte använde. har ett sjukt stressigt schema denna veckan också, körlektioner och övningskörning och jobb. Och sen är det andra saker också, men dom är roliga. Som att träffa kompisar och fredrik :) och sen ska vi nog till tivoli med la familia en dag också. får se hur det blir! Nästa vecka kommer nog min kompis sara från göteborg ner! ska bli sjukt kul att träffa henne igen eftersom det var ett tag sen.. jag var ju inte världens piggaste imorse på min tidiga körlektion (dom enda tiderna som finns att få typ) eftersom jag hade legat vaken till 2 och sträckläst Camilla Läckbergs andra deckare! är helt uppslukad av dom och ska nog köpa 3:an i stan idag! woo. ja det var en liten update iaf, nu ska jag ta bussen! tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0