poolhäng.

tjo! nu är saras och hennes familj här från gbg. det är mysigt och vi har badat i poolen och spelat poolvolleyboll hela dan =) nu ska jag snart byta om till mina nya jeansshorts som jag handlade som en present till mig själv eftersom jag KLARADE KÖRKORTET!! :D okej, ska inte tjata ut det men det är verkligen en lyckokänsla! Satte mig själv i bilen idag för första gången och det kändes helt underbart! fast lite läskigt också. Igårkväll firade vi med champagne och god mat här hemma, hihi. Och imorgon blir det först konsert på stapelbädd och sen fest hos beigan! bättre kan det inte bli :D


okejdå, detta är poolen i bulgarien och inte den hemma hos oss.. fast den är bra den med :)

Kommentarer
Postat av: haveacigar

en pool hade inte suttit fel idag!

2008-07-26 @ 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0