okej, tredje gången gillt.

undra om någon läser detta nu när jag inte har skrivit på flera månader! har tänkt ta bort bloggen hur länge som helst men det har bara inte blivit av.. tror jag ska ta tag i det igen faktiskt. får se om jag lyckas denna gången, haha. meen kan någon hjälpa mig med design? Jag tycker det ser så tråkigt ut som det är nu.. därför tappar man suget att skriva också. konstigt men så är det. Idag är jag seg, sen fredrik stack hem så har jag vara legat och kollat på dåliga tvprogram, typ Beauty and the beast och Ellen DeGeneres show (fast hon är faktiskt ganska rolig!) Sen ikväll är det project runway. Jag störde mig skitmycket förra veckan när jag missade det så idag får det bara inte missas! superimportant! hah tvnörd for real 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0