Miss dior chérie.

Detta inlägget skrev jag för några dagar sedan.. öh när var det nu, då dessi hade fest iaf. Men jag la aldrig in det för jag kunde inte ladda upp nån bild och det kan jag fortfarande inte!! har nån samma problem? Men iaf så lägger jag upp detta gamla inlägget nu eftersom moa tror att jag har lagt ner projekt med bloggen igen, vilket är fel! haha in your face :D (men ärligt, hjälp mig med bilderna nån?)

Hello! idag har jag och mamma varit runt på lite shopping, fast ingen jätterolig sån. Jag har kört runt henne mellan Rusta och Bauhaus och såna roliga ställen. men det är alltid bra för mig med övningskörning så det var okej. Och sen stack vi ner till höllviken toppengallerian där jag hade presentkort på en affär. Så idag har jag inhandlat parfymen Miss dior chérie, den är så god! ikväll verkar det som om det blir fest hos dessi, har inte riktigt koll på detaljerna där än.. nu ska jag vila en stund, är helt slut i huvudet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0