michael cera.

                                               


Nu har jag sett michael cera i både juno och supersugen och jag tycker bara han är för gullig! så charmig. Båda dom filmerna är förresten roliga, fast jag tyckte bäst om juno. Idag blir det lite mer övningskörning, som jag för övrigt är väldigt trött på nu. I natt drömde jag att jag jobbade på BK. Nu har jag drömt den drömmen två gånger! Jag undrar om det är så att det är min stora mardröm eller en stark inre önskan som ligger bakom dessa drömmarna? Konstigt är det i alla fall! 
Moa, du kanske har något råd om hur jag ska bota detta?


                                                          

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh ja mjau på honom!

2008-07-13 @ 20:43:09
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/
Postat av: Moa

jag tror helt klart at du har en inre önskan om att ansluta dig til mig och den stora bk-sekten. Så släpp dina hämningar och våga ta steget!

2008-07-14 @ 07:38:10
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha ja.. det kanske är lika bra. så att jag får träffa den här mystiske adam?

2008-07-14 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0