Let me fly around blue skies.

Nu sitter jag och väntar på att köra mamma och pappa till svågertorp och efter det blir det jobb..Suck.. i detta fina vädret.. Fast jag ska inte klaga, det har varit jättefint väder i några dagar nu och jag har varit på stranden två gånger. Så härligt, jag älskar verkligen att bada i havet. Igår fick jag riktigt ont i min mage igen.. fattar inte vad det är med den, men såhär har jag haft det förr och jag vet inte om jag har slarvat med laktospillerna så att jag har fått i mig för mycket laktos eller om det är nått annat. Ja ont gör det i alla fall och jag kan knappt äta. Igår tog jag mig i alla fall samman och kollade på film med fille och lisa. Solstorm såg vi, den kan jag rekommendera! Den handlar om några extremreligösa uppe i Kiruna som gör allt för religionen typ.. Jag tycker det är spännande med såna ritualer och sånt.. Alltså det låter kanske skumt, jag menar såna filmer med sånt i. Det är spännande, fast läskigt. Äh.
Här kommer i alla fall en härlig låt med Hot chip - Ready for the floor.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0