Jag = housewife.

Jag känner mig som en riktig desperate housewife nu när mamma & pappa är borta. Jag lagar mat, städar och vattnar i trädgården haha. Värre kan det knappast bli.. Imorgon ska jag in till fille på sats och träffa hans chef. Dom behöver tydligen timanställda och jag har skickat in mitt cv till dom och så berättade fille för chefen att jag ska in och hämta honom imorgon så då tyckte han att jag skulle sticka in mitt huvud och visa mig. Hrm, undra om han ska se hur pass biffig jag är? fille sa att dom bara anställer folk som ser "hälsosamma" ut. Då ska jag nog inte berätta om mina godisvanor antar jag... Men det hade verkligen suttit fint att få jobb där, men vi får väl se. Snart är det morden i midsummer som jag har tvingat emma att kolla på med mig, hoppas det är spännande denna veckan!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: åhh han är så himla snygg! jag dör typ

2008-08-02 @ 12:30:00
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0