Where the action is.

Varför ska jag alltid missa grejer när det är lite action? Förra veckan missade jag rån + tjuvjakt på jobbet (enda dan man börjar lite senare och så blir det värsta tjuvjakten med alla anställda just den dan, what are the chances?) och imorse missade jag jordbävningen. Jag sov gott och märkte ingenting (kan dock ha med julfestens goda drycker att göra) men jag börjar tvivla på om det verkligen var någon jordbävning.. Alla på mitt jobb hade tydligen väckts av det förutom jag och en till.. hum. Skönt att veta att man kan sova sig igenom det mesta iaf, med tanke på att man snart ska spendera en del nätter på hostels som inte verkar så lugna.

Jag sa i alla fall inget om resan idag, har för dåligt samvete.. men jag tänkte att jag säger till imorgon för då har jag ändå så mycket jobbigt att ta mig igenom.

1. Först ska jag bli hypnotiserad av mammas kollega för min ödlefobi. Ja jag vet att det låter helflummigt men jag är beredd att testa vad som helst för att slippa den i australien/bali. (Min mamma är alltså psykolog så att det är inte nån random person som tror dom kan hypnotisera. Såå flummig är det inte.)

2. Sen bär det av mot vaccinationskliniken för att ta spruta inför resan. Fobi nr 2. Eller mja, mest är jag så rädd att jag ska svimma, vilket jag antagligen kommer göra.

3. Gå till jobbet och berätta om resan.

På råga till allt måste jag gå upp kl.7 på min lediga dag för detta kalaset, precis som om jag inte går upp tidigt nog annars.. gaaah

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kan du inte berätta om hypnosen, om den funkade? Är nyfiken :)

2008-12-16 @ 22:42:10
URL: http://rebeccagrube.blogg.se/
Postat av: Moa

det var jag smo skrev deet :)

2008-12-24 @ 00:24:23
URL: http://noahsark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0