oh my...

hrm jag kollar runt på hostels i sydney nu och man blir ju något avskräckt när folk har lämnat kommentarer som dessa:

"I was staying in a 6 bed dorm but there were 8 people living in the room. Came back to find a drunk fat american girl in my bed and wouldnt wake up, not a pretty site. Staff werent very helpful. Dirty rooms. Moved out early."

"The rooms smelt like urine and I suggest you get new matresses."

"The boss is only friendly when you have blond hair and big boobs."

Sounds great, don't ya think?

Kommentarer
Postat av: Moa

jag är livrädd.men jag ska lära mig. Grip tjren vid hornen. kasta inte sten i glashus, gräset är inte grönare på andra sidan och ja allt sånt där. What if we dont come out there alive? Jags ak nog inte se Hostel skräckfilmen!



Fortfarande folksskygg?

2008-12-11 @ 23:04:14
URL: http://noahsark.blogg.se/
Postat av: Victor

haha.. det är väl livet!..

2008-12-12 @ 00:27:37
Postat av: haveacigar

haha oj den avr itne fr¨ån victor utan miiiig!

2008-12-12 @ 00:28:18
Postat av: haveacigar.blogg.se

aaha hopapshopapshooppas att min pappa fått mina också dåå! annars där jag! mend et har han aksnke! hag försökte ringa tillbaka sen! men du ringde aldrig upp:P haha hlrs!

2008-12-12 @ 00:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0