ångest.

Jag är precis hemkommen från Icas julfest som var skoj men man ska ju jobba tidigt imorgon så det blec hemgång nu. Jag borde egentligen inte skriva alls just nu eftersom det blev både cider, vin och baileys men jag har sån ångest. Jag hade tänkt säga till om resan imorgon men nu känns det så hemskt. Jag fick så fina julklappar från mina chefer. En STOR chokladask, och då menar jag inte nån mesig aladdin-ask, utan en som är hälften så lång som mig själv + en jättefin julblomma OCH ett kuvert med 200 kr i! Det är ju inte klokt! snacka om generöst. Så nu har jag ännu sämre samvete än innan. fan fan fan alltså. men samtidigt vill jag vara shysst och säg till så tidigt som möjligt men nu känner jag mig bara hemsk. det hade varit mycket enklare om dom hade varit jättetaskiga där, åh varför måste dom va så snälla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick en biobiljett... hah. well.

det kommer kännas bättre när du har prata med din chef iallafall.. men du kan ju anske änta en dag till

2008-12-16 @ 15:03:35
Postat av: Anonym

Ät inte upp hela asken på en gång, du vet ju hur du blir :P // PM

2008-12-19 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0