Vuxenpoäng.

Japp, idag har jag förtjänat några vuxenpoäng! Jag började dagen med att gå till optikern och kolla synen. Det visade sig att jag behöver linser, surprise surprise, det har jag vetat i över ett år! Men ja så nu ska jag tillbaks på onsdag och prova ut dom. Läskigt, fast spännande! kommer bli skönt dock att få se ordentligt.. Sen gick jag raka vägen till banken och skaffade visakort, internetbank och öppnade ett nytt konto! Yes när det var gjort gick jag och handlade mat med mamma och sen åkte jag hem och sydde om en klänning! Eller ja, la upp snarare. Men idag känner jag mig mycket äldre än mina få 19 år.


                 
Snart bär det av till kräftskiva hos emma! Jag är dock allergisk mot kräftor men jag tar med mig räkor istället (som faktiskt är mycket godare ändå) Hoppas folk kontrollerar sitt ätande så det inte stänker upp på mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0