träning.

tjoho! har precis ätit efter träningen. finns inget bättre än när man kommer hem efter träning och är vrålhungrig och får äta! idag skulle det egentligen ha varit bodyjam men den instruktören var sjuk så det blev aerobic istället, men det gjorde inte mig nånting för det är skitkul! Wie jag är verkligen glad att jag har hållit mitt löfte om att träna 3 ggr i veckan! Jag vet att man alltid hör det men man mår verkligen mycket bättre både fysiskt och psykiskt. Nu ser jag fram emot träningen varje gång! Fast sen är jag ju i stort sett arbetslös vilket också bidrar till att jag har mer tid att träna, annars hade jag kanske inte hunnit 3 ggr/vecka. Imorgon ska jag i alla fall på arbetsintervju på Toppen i vellinge! Hoppas det går vägen!


     

hmm det ser inte riktigt ut såhär på den aerobicen jag går på i alla fall.. även om jag starkt funderar på att dra på mig en sån där stringbaddräkt nästa gång!

Kommentarer
Postat av: haveacigar

ååh, det vore ju bra om du fick det! lycka till!

2008-08-29 @ 13:53:28
Postat av: haveacigar

haha! vi borde starta upp en anti-svimgrupp! jes det stämmer! mobilia! jag jobbar imorgon! haha. hur har det gått med dina jobb?

2008-08-31 @ 10:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0