tralala

tjo! igår skrev jag ett långt inlägg, men precis när jag skulle publicera det så valde min dator att haka upp sig så då blev det inget gjort och sen försvann inlägget! Nu har jag precis klippt gräset för att göra pappi lite glad när han kommer hem från jobbresa i grekland (fast jag vet inte hur mycket jobb det blev eftersom han skickade detta smset halv tolv igår "Sitter just nu och kollar på the ark live, jävligt bra!") Snart ska jag och emma sticka till mormor för att hämta och lämna lite grejer + att vi får låna hennes bil under hösten och vintern eftersom hon inte vill köra med den då. Så det är great! Och just det förresten, jobbintervjun gick fingemang :D imorgon ska jag provjobba där för första gången + 2 gånger till nästa vecka! och alla verkade shyssta där så det känns bra. (Chefen verkade också mycket trevlig vilket är en helt ny grej för mig! hehe) hinner inte skriva mer nu! tjing

Kommentarer
Postat av: haveacigar

på ica? grattis!

2008-09-01 @ 17:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0