tired.

Tjolahopp! Idag har jag bara packat, packat och packat. Min farmor håller på att flytta till en mindre lägenhet så hela familjen hjälper till och flyttar. Det har verkligen varit fullt upp hela dagen och vi kom inte därifrån förränns klockan sju. Och imorgon är det dags igen. Idag har vi bara packat ner grejerna i lådor men imorgon ska allt flyttas till det nya stället. Det kommer bli rööörigt! Usch ja. Men hon är så snäll, jag och emma har fått jättemycket fina grejer av henne, som teserviser och silverbrickor och sånt som man kommer vilja ha när man är äldre. Jag tycker det är kul hur det går i arv och att det finns en historia bakom.. Men jaapp imorgon ska jag upp tidigt.. och det var ett bra tag sen det hände så vi får se hur jag klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0