the weekend.

woo! jag kan inte bestämma mig.. ska jag sticka och simma eller ska jag träna aerobic? tror ändå det blir aerobic idag. Har aldrig varit på den på formtoppen förr så vi får väl se om det är någe bra..

Helgen har varit bra, i fredags myste jag med fredrik och kollade på "Pans labyrint". Jag hade inte sett den innan och jag tyckte den var fin, den var som en saga mer än fantasy, det var fint. För övrigt var det första natten i deras nya hus i Skanör! Det är mycket större än deras gamla lägenhet (eller ja det säger ju sig själv) och mycket finare! :) Fast enda nackdelen är att nu bor han längre ifrån mig.. fast det tar ju inte så jättelång tid med buss, but still.. Yesyes, sen i lördags var jag, moa och lisa inne på malmöfestivalen. Det blev en trevlig kväll med langos, alice in videoland och några hässleholmare. Men sen var där en jävel som trodde han kunde lura i oss att han var göteborgare och körde på fejkdialekt hela kvällen, pinsamt! men jag är ju från göteborg helloo, mig lurar man inte! (eh nämner inget om att vi blev lite lurade i början..) och sen blev det jobb i söndags.

Jaha nu flyr moa och folket snart landet medan jag blir kvar här i mitt oändliga jobbletande! Idag när ett okänt nummer ringde mobilen så trodde jag först hoppfullt att det var någon som ringde för att säga att "Vi vill jättegärna att du ska komma och jobba hos oss!!" men det visade sig vara optikern...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0