Pixies.

Tjo! Är nyss hemkommen från fredriks spelning. Det gick bra och jag fick emma (sis) med mig. Sen kom mattsson och grane och kollade också. vi stannade och kollade lite på filmen efteråt också. Hela kvällen var alltså en "hyllning" till Pixies. Dom har såna kvällar varje måndag på debaser, först spelar en artist några covers av bandet och sen visas en dokumentär om bandet! Mysigt koncept tycker jag. Imorgon ska jag jobba.. Tråkigt, men jag behöver pengarna så jag blev glad när min chef ringde! Näe jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, har ingen inspiration. Men ni kan ju passa på att lyssna på denna pixieslåten kvällen till ära!


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0