en liten update.

tjo! har varit lite dålig uppdatering i dagarna, förlåt! nu ska jag snart gå och lägga mig. Eller, först ska jag läsa några sidor i "Flyga drake". Har precis börjat med den men det sägs ju att den är bra så jag hoppas! Finns inget bättre än en riktigt bra bok att sugas in i. Älskar när en helt ny värld öppnar sig.

Idag har jag i alla fall först varit och filmat med fille. Ja, ni undrar kanske vad det är vi håller på och filmar för.. det är en webtv för vellinge kommun. Just nu provfilmar vi bara för att kommunen vill se hur det kommer se ut och ifall de gillar det så kommer vi antagligen få fortsätta. Det är alltså nyheter som händer i kommunen varje månad. Det låter kanske inte så intressant men jag tycker det är jättekul eftersom jag antagligen vill jobba med media i framtiden! Idag har vi filmat det sista och nu ska vi bara redigera det sista materialet. Känns skönt eftersom det är mycket jobb bakom.

Okej, nog om det. Sen blev det en snabbis hem och äta mellanmål och sen stack jag och emma och tränade bodyjam! Det är så kul! Nån som vill hänga med nästa vecka? Jag har i alla fall kommit igång bra med min träning nu, har både blivit simning, formtoppen och joggning i veckan! Hoppas jag kan hålla det såhär nu bara.

              
Blev visst lite sugen på denna smarriga pannkakan när jag kollade runt bland mina bilder! Varför hittar jag bara bilder med godsaker på? Är det för att jag försöker att inte äta några nu? Buhu.

Kommentarer
Postat av: haveacigar.blogg.se

jag är kasnke på om det är innan onsdag!

ps. har du fått jobb där?:D

2008-08-15 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0