dålig uppdatering.

Ja det har verkligen varit dålig uppdatering på sistonde. Har inte haft lust att skriva riktigt... Jag har det jobbigt med jobbjakten, ger snart upp hoppet helt faktiskt. Idag var jag och lämnade ut mitt cv på mobilia i alla fall. Jag måste säga att i vissa affärer var expiditerna riktigt otrevliga och sen när man frågar om dom behöver nya anställda så svarar dom bara "Nä" och inget mer.. Man kan ju åtminstonde säga "men tack ändå", good manners people! Jag förstår inte vad såna människor har fått för uppfostran. Nä nu ska jag inte sura mer över det. Fick också prata med en del trevligt folk och det var sjukt störigt att Akademibokhandeln precis hade anställt en ny för chefen där var jättesnäll och vi pratade länge. Men ja, det är så det är... Ja vilket festligt inlägg det blev! Nu ska jag strax iväg till formtoppen och träna en timme! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0